Wyobraź sobie, że jesteś konsumentem który został zaproszony do idealnego świata w którym dostaje atrakcyjne treści dostosowane do swoich potrzeb i zainteresowań. Zaproś swoich klientów do świata wideo, zbuduj więź ze swoją marką i zagość w ich umysłach. Reklama wideo daje wiele możliwości aby w estetyczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Zanim zaczniesz przygodę z wideo określ cel swoich działań. Zależy Ci na szerokim zasięgu, a może chcesz dotrzeć do wąskiej grupy odbiorczej? Chcesz zakomunikować, że wprowadzasz nowy produkt? A może masz wyjątkowe promocje w najbliższym czasie? Nakreśl nam swoje oczekiwania, a my zajmiemy się całą resztą i dobierzemy odpowiednią formę reklamy, narzędzia oraz miejsce emisji
Co warto wiedzieć o out-stream i in-stream:
Out-stream: wideo pokazuje się podczas przeglądania treści w serwisie internetowym. Rekomendowana jest szczególnie jeśli klient chce zbudować świadomość swojej marki oraz poszerzyć jej zasięg.
In-stream: reklama wyświetla się przed materiałem wideo w serwisie www i jest niepomijalna, jeżeli zależy Ci na pełnych obejrzeniach spotu bądź na kliknięciach wybierz właśnie ten model i określ swoje KPI.
Jeśli szukasz dotarcia do swoich klientów za pomocą reklamy wideo, jesteś na dobrej stronie. W Multi Channel Network reklamą wideo zajmujemy się od ponad 6 lat, kup reklamę u profesjonalistów!
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.