NASZE KAMPANIE PRZYNOSZĄ REALNE EFEKTY W POSTACI WZROSTÓW SPRZEDAŻY
Czy wiesz, że konsumenci najczęściej „kupują” wzrokiem, dlatego pierwsze sekundy kontaktu decydują czy klient kupi właśnie nasz produkt? W świecie dużej dostępności, wyboru oraz szerokiej palety ofert nie jest łatwo się wyróżnić. Decydujące jest miejsce, otoczenie, kolorystyka, format oraz dostosowany model. Odpowiednio zaprojektowana kampania wpływa na sposób jej odbioru przez konsumenta. Chcesz dotrzeć ze spersonalizowaną treścią do swoich klientów w postaci formatu graficznego? Wybierz rozwiązania display. Różnorodność kanałów tematycznych, sposoby targetowania, możliwość dokładnego pomiaru zachowania Twojego klienta w sieci pozwoli w optymalny sposób zaplanować Twój budżet marketingowy. Określ nam swoje potrzeby, a my dobierzemy odpowiednie narzędzia profile, kanały tematyczne oraz formaty. Jeśli nie masz gotowej kreacji, pomożemy w jej tworzeniu, przed emisją kampanii przeprowadzimy test i wybierzemy najbardziej skuteczną kreację. Na każdym etapie kampanii zawsze możesz liczyć na naszą fachowa pomoc.
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.